Min Leo

Alltså jag förstår nu folk som säger att dem inte vill skaffa barn så tätt för att det äldre barnet slutar helt plötsligt vara liten, och man förväntar sig att den ska "sköta" sig bättre och vara mer självständig.
Tyckte att direkt efter vi kom hem med Estelle så såg Leo mkt äldre ut, men satt och tittate på gamla foton nu på honom, ooh han e ju faktiskt fortfarande min "lille" kille <3
Jag har varit på BVC med Estelle idag för en bit av hennes navel har inte läkt än. Den ser "köttig" ut och det rinner var från den, så hon la på nån grej på den som skulle få den biten att dra ihop sig och läka.
och nu ska vi åka och hämta storebror på dagis.
Såå kul han tyckte det var att komma dit efter att varit borta i 2 veckor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback