Fredag em = nästintill panik

efter två veckor hemma med båda barnen, pga att Leo är sjuk så har jag nästan panik.
Känner mig sjukt instängd, särskilt idag när dte är så fint väder o jag bara vill vara ute, men Leo ville INTE va ute...eller ja, han "hjälpte" mig tvätta fönsterna i ca 20 min.
Han e så uttråkad av att va hemma o va sjuk så han gör allt för att gå mig på nerverna, särskilt på eftermiddagarna när både jag o han e trötta men jag blir grinig och trött, och han blir överstissig=inegn bra kombination.
Hoppas att det verkligen vänder nu o han blir frisk så man kan hitta på lite mer saker med honom.
Leo i hela målvaktsutrustningen. Frölundatröjan fick han av farfar Appi i veckan
syskon på myshumör <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback