vad är det med detta väder?

Ösregn och storm hela långa vintern.
Man blir ju deprimerad.
dessutom tycker jag det e sjukt konstigt.
har ju varit typ 4 ordentliga stormar eller nåt denna vintern...hur ofta har vi stormar?
Vädret skrämmer mig lite...just eftersom jag e lite rädd för dessa skräckhistorier om att jorden kommer gå under detta år.
Nej usch, det får vi inte hoppas.
Har en liten nedstämd kväll för övrigt. Kan inte sova, och tänker mkt.
Särskilt på livet.
Man vet att alla ska dö, men man är aldrig beredd på att verkligen förlora nån.
Tänk om man bara kunde låsa in alla nära o kära i ett rum med sig själv och skydda dem från allt ont (nej ni behöver inte vara rädda, det är ingen tanke jag tänkt fullborda) men det går ju inte. man får bara försöka uppskatta varje tid man har med dem, och hoppas att man uppskattar det tillräckligt så man inte ångrar sig den dan dem e borta att man inte gjorde mer, för då e det för sent.
Nej nu ska jag sluta deppa ner er som läser detta inlägg.
Imorgon e en annan dag, då är det även 8 dagar till BF.
Kanske detta som gör mig lite schizo i huvet med. Ovissheten om när det kommer igång, och hur det kommer att gå.
Man får bara försöka ha en positiv inställning och hoppas och tro att allt kommer gå bra.
peace

Kommentarer
Postat av: Roger N

peace!!

2012-01-05 @ 21:54:23
Postat av: ormbunke

Fina tankar du har Sanna. Minnena finns ju kvar.Kram. Farmor

2012-01-06 @ 14:17:13
URL: http://blomfoton.blogspot.com
Postat av: Anonym

Söta Sanna!

I min värld är den största utmaningen som förälder, att inse och acceptera det faktum att du inte kan skydda dina barn från onda eller obehagliga erfarenheter. Jag jobbar nästan dagligen på det och vet inte om jag någonsin kommer att kunna acceptera det helt och hållet. Som sagt, en stor utmaning.

Njut av dina fina barn och var tacksam för att ni har en stor familj runtomkring er. Kram Katarina



barnen som ni har och att du har en stor familj runtomkring

2012-01-06 @ 23:56:54
Postat av: Anonym

opps det blev lite dubbelt. Det vaer din ordmärkande far som upptäckte det :)

2012-01-07 @ 00:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback