tisdag

inatt sov Mats i stockholm igen.
När jag fått båda barnen i säng på kvällen och dem ligger o sover så gott, så kan jag inte låta bli att känna mig lite stolt att det gått bra.
Vet att det är många som alltid har det så, och det beundrar jag!
Leo fick sova jämte mig inatt, och jag vaknade av att han knuffade på mig, och när jag vände mig om o tittade på honom sa han "mamma jag älskar dig", och sen somnade han om.
och i morse hade jag grym huvudvärk eftersom Estelle varit lite körig i magen inatt och vaknat många gånger o fisit o hållt på.
Då sa Leo "ska jag klappa ditt huvud? känns det bättre nu?"
gullunge!
Nu ska han snart till dagis o jag o estelle tar nog en runda på stan.
ha en fin dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback