inte lätt ha få ordning på allt

Leo ville kolla på star wars i morse, men jag sa att jag inte tyckte det var en bra film för barn (även om det var den tecknade versionen)
Då sa han att han ville kolla på Emil i Lönneberga ist.
Leo: Är det en bra film för barn då?
Jag: Ja. den tittade jag på när jag var liten.
Leo: När du var liten? satte jag på den åt dig då när jag var stor?
haha
Idag blir det nog en hemmadag, precis som igår. suck. sjukt tråkigt, men Leo är sjuk och har haft feber så han orkar nog inte mkt mer än så. Hade tänkt att åka o köpa en plastgran som vi åtminstone kunde klä så vi hade nåt att göra, men ska nog inte ge mig ut i denna halkan med våra sommardäck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback