something new

igår köpte jag ny jacka, synd bara att dragkedjan krånglar, men när jag var inne idag o skulle byta den (fanns ingen i min strl kvar såklart) så visade det sig att det är en massa överflödigt tyg som dragkedjan fastnar i när man ska dra upp den...får försöka sy in det eller nåt på nåt vis, för jag gillar ju den!



Leo (den lilla bortskämda spellevinken) har också fått nåt nytt av sin pappa...



hockeyhandskar och skridskor i hans storlek (bild tagen från papista.blogg.se)
tror du Leo är överlycklig nu eller? =)

han har även fått en ny "hockeyhjälm" av faster Anna och LF :)



Igår efter jobbet var jag helt stel i nacken, och idag efter jobbet var min nacke helt orörlig...lite otäckt när jag körde bil och inte kunde titta åt sidorna, utan fick vrida hela överkroppen.
Vet inte om det är nåt virus, eller pga AC:N i butiken eller om jag spänner mig eller vad det kan vara, men inge skoj iaf :(

Nu ska jag kolla på idol o kränga lite godis som Mats var snäll o köpte åt mig när jag låg orörlig på rygg i sängen efter jobbet..

hejhej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaaaaag dööööör!! Han är bara bäst i välden. Oavsett hur grinig han är så älskar jag honom mest av allt ;)



Skit snygg jacka :). Jag fixar det överdlödiga tyget. Kom hit på fredag med en flaska vin så löser vi det ;)



2010-09-30 @ 21:05:44
URL: http://papista.blogg.se/
Postat av: Lina

Vilken snygg jacka! :-) Haha, snacka om pappas pojke.. ;-) Kram på er!

2010-10-01 @ 08:52:26
URL: http://sandhemhousewife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback