nu va det längesen

jag skrev här...men helt ärligt har jag inget att berätta just nu känns det som.
allt rullar på...det är jobb i princip varje dag (ledig imon dock)
hmm ja....kan ju lägga in en bild som Helena tog på mig  i förra veckan



denna bilden gillar jag, men jag ser så sned uti ansiktet. När jag sa det till mamma sa hon "ja men jag e nog också lite sned" och när jag sa det till pappa sa han "ja jag e nog också lite sned)
Alltså är jag sned dubbelt upp.
tack för den! ;)

Denna veckan går det galet lätt att lägga Leo på kvällarna tack o lov. Jag läser Alfons Åberg boken för honom 1 gång, sen släcker vi och han somnar på under 5 min.
woho!

Nu ska jag duscha och sen lägga mig jag med.

hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback