Leos läggrutiner

nu har Leo fastnat i en rutin som funkar för honom.

1) han vägrar sova förrän Mats kommit hem från träningen, hur trött han än är
2) Mats kommer hem, och jag o Leo går o lägger oss i hans säng och vi plockar fram hans nya bok "Apan Osvald" (begagnad, skriven 1947) som jag köpte för en femma på en bokrea i Ängelholm.
3) När denna bild kommer i boken,

ska Leo alltid resa sig upp och peta på apans mun
4) När boken är slut sätter sig Leo upp och ropar "Pappa" och då ska vi alla tre gå o lägga oss i vår säng, och då somnar han nästan direkt.
Det är nån rutin han har fått för sig :)

Idag var jag ledig från Haga, men jobbade på salladsbaren. Vara ledig är överskattat :P

tänkte bjuda på lite bilder som tagits i veckan (på Leo förstås) =)

Mys med morbror Tim


Mys med nallen


Leo läser för nallen


Leo tittar på när pappa spelar hockey


Leo och mamma har kul på lekplatsen


Kommentarer
Postat av: Helena

Hihi så söt han är :) så gulligt när han verkligen älskar hockey :)

2010-09-13 @ 22:42:31
URL: http://helenamattila.blogg.se/
Postat av: Lina

Haha, vo go han är det lille charmtrollet! :-) Det var en av de mysigaste och knasigaste läggrutiner som jag har hört talas om! Duktig du är som jobbar så mkt!! :-) Kram på er båda!

2010-09-14 @ 13:16:41
URL: http://sandhemhousewife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback