vad är det för en dag?

Är det en vanlig dag?
Nej det är ingen vanlig dag
för det är Mats 25 årsdag
hurra hurra hurra!

igår hade vi ett litet kalas här hemma.








Mats kan ju inte klaga på presenterna han fick, och inte jag heller.

Han fick en t-shirt, en bok, en iphone!!, och en helt betald resa till Budapest i Mars.
OCH JAG SKA OCKSÅ MEEEED :) :)
Är verkligen tacksam till er som hjälpt till att sponsra med detta.
Jag längtar helt jsukt mkt.
Ska vara borta i 4 dagar och det är ju helt lagom, längre hade jag inte velat va borta från Leo nu när han ändå e så liten.
Men det känns helt overkligt och helt sjukt bra :)

Gjorde tacos igår till 10 personer, och sallad och gurka till 110-minst!!
Haha kommer få äta sallad i veckor fframöver..
jaja det e så svårt o beräkna =)

Nu ska jag plocka lite här hemma.
Leo sover nu så man får passa på.

hejhej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback