två sjuklingar

I tre dagar har jag varit superförkyld, och i gårkväll kände jag mig även febrig, så jag stannade hemma idag från jobbet.
Jag hade precis kommit fram till dagiset och skulle lyfta ur Leo ur bilen när han ser lite ledsen ut, så säger jag
"Men gubben, inte va ledsen, du ska ju till dagis"
Och då lägger han en megaspya över hela sig + bilbarnstolen.
Jag blev lite chockad, för han hade inte visat att han mått dåligt, men jag hade det lite på känn när han som brukar kunna äta två mackor till frukost, bara satt o lekte med maten.
stackarn.
Men nu har han inte spytt sen dess, och det har varit full rulle på honom här hemma.
:)



Nu sover han, så jag ska faktiskt ignorera att jag egentligen behöver städa, och gå o lägga mig jag med. måste hämta krafter.

tjingtjing

Kommentarer
Postat av: anna

stackars er båda. är det vinterkräksjukan som satt igång tro.. hoppas det bara är tillfälligt. puss

2010-02-04 @ 21:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback