skräcködla

Nu när jag varit förkyld de senaste dagarna och snutit mig, och varit allmänt blek och hängig i ögonen har jag känt mig ordenltigt ful!
Jag är ingen vacker syn just nu, men just nu skiter jag i det.
Kände mig ännu mindre fräsch innan idag när Leo lägger ännu en kaskadspya på mig och hallgolvet.
Sen gick han och hämtade papper och skulle torka upp det. haha han e så ordningssam, och när han hade spytt i morse tittade han på spyan på sin overall och skakade på fingret som han gör när vi säger ajajbaja.
Men jag försökte förklara för honom att han inte gjort nåt dumt, att det e ok att spy när man mår dåligt =)
Men sen dess har han inte spytt så jag hoppas det bara var nåt tillfälligt.

Men jag o han e ju hemma i morgon i vilket fall som helst och är han frisk så blir det ju kalas för Mats på lördag, vilket betyder jag jag imorgon ska hinna städa hela huset, åka och storhandla, baka tårta och samtidigt ta hand om Leo, laga mat, byta blöja, leka med honom och allt som hör till.
Har ingen som helst aning hur jag ska hinna.
var finns en kloningsmaskin när man behöver den?

Nu ska jag gå o läsa hemmets journal (japp jag får fortfarande den i brevlådan)
Och tidigare tittade jag på "plus" på ettan.
Jag har blivit en sån kärring =)

men nu ska jag gå o spela spel på Mats ipod i den renbäddade sängen

god natt

Kommentarer
Postat av: Lina

Va han är duktig lille Leo. Bra uppfostran helt enkelt, var stolta! :-) Fast det är klart att han inte ska tro att han gjort ngt dumt när han är sjuk, men det lär han sig snart. Hoppas att det har gått bra idag och att ni får ett trevligt kalas imorgon! :-) Kram

2010-02-05 @ 18:47:00
URL: http://sandhemhousewife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback