sjuk :(

Leo spydde i torsdags, Mats spydde i måndags, och jag spydde igår.
Hela 9 gånger.
puh...trodde min kropp försökte vända ut och in på sig själv de sista gångerna när det inte fanns nåt kvar i magen att spy upp.
Idag har jag inte spytt, men har legat i sängen i princip hela dagen och varit jätteyr, och Mats har tjatat hål i huvudet på mig att jag måste äta annars mår jag ju inte bättre, men bara tanken på mat fick mig att vilja spy igen.

Men nu är det nästan helt bra. En natts god sömn (snääälla Leo) och sen är jag nog bra igen :)


Vi gick allihopa, jag Mats o Leo till Lidl innan fr vi behövde frisk luft, och Leo satt som en zombie i vagnen hela vägen.
Blev lite chockad, han brukar inte tycka om att åka vagn.
Han har blivit så stor känns det som.
Han vill inte äta ur sin plastskål längre, nu vill han bara ha porslinsskål, stor sked och ett riktigt glas.
han vill ju inte va annorlunda än oss :)

Nej nu ska jag göra nåt så skojigt som städa toaletten med klorin, nu ska dem bort bakterierna.
Och sen ska jag byta lakan med.

hej på er

 


Kommentarer
Postat av: ormbunke

Hoppas att ni håller er friska nu när det gått över er alla tre. Jobbigt med kräksjuka.Ha de gott.Kram Farmor

2010-02-10 @ 21:24:55
URL: http://blomfoton.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback