semlor

bröd, grädde och mandelmassa.
Låter jäkligt äckligt, och det har jag alltid tyckt att det är också, förrän detta året.
typiskt att man ska börja gilla nåt onyttigt när det är bättre att tycka illa om det ;)
Idag delade jag och Leo på en semla, eller han fick väl en fjärdedel ungefär.



Idag har jag jobbat.
Trodde jag skulle lsuta runt halv 1, så jag trodde inte jag behövde äta nåt innan jag åkte iväg, åt frukost kl 7.
Men det var jättemkt kunder så jag fick inte mat i mig förrän kl 2 (förutom en halv brödbit som jag slängde i mig mellan kunderna), var hyffsat snurrig i bollen då.
Imorgon får jag säkert jobba längre också, så jag ska äta innan jag åker.
Hjärnan behöver näring (dagens visdomsord)

Tänkte lägga upp en söt bild på Leo i Mats hockeyutrustning.
Han älskar att gå runt i tröjan och med hjälmen på, och spegla sig.
Han blir skitarg om han inte får ha det när han vill ha det.



Jag skrattade ganska gott åt honom idag när han skulle bada.
Vi har inget badkar, så han får bada i en balja, och medans jag häller upp vatten så kastar han i sina badleksaker, men nu blev han så ivrig så han gick i vattnet och satte sig med alla kläder på.
haha. det var riktigt roligt :)

Nu ska jag försöka få lite sånt gjort som jag alltid skylle på att jag inte har tid med, nu har jag tid :)

hej på er



Kommentarer
Postat av: Lina

Näst sötaste ungen i världen!!! Längtar tills 12 mars när vi får träffas allihopa! Ska bli så kul att se vad Leo tycker om sin kusin! :-) Kram

2010-02-18 @ 12:29:21
URL: http://sandhemhousewife.blogg.se/
Postat av: sanna

ja just det, dem har ju inte träffats än. Leo älskar bebisar så det kommer nog gå bra, vi får bara hålla koll så han inte kramar för hårt ;) ja det ska verkligen bli roligt bland all släkt o alla bebisar o allt möjligt :) vi hörs snart. kram

2010-02-18 @ 14:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback