rekord!

Igår slog det rekord bland mina besökare på bloggen.
44 st.
Så många har jag aldrig haft innan.
Aldrig över 35, tror jag.
Hej på er ni nya som hittat hit ;)

Idag har jag varit på vårdcentralen med Leo, och han har fått öroninflammation igen.
Stackarn!
Sist var ju inte ens en månad sen.
Inte konstigt att han bara grät och grät tidigt i morse.
Han ska äta en längre och starkare pennicillinkur den här gången.
:(
Han gillar iaf den här bättre än den förra.
Nåt han verkligen tycker smakar gott är den flytande panodilen som smakar jordgubb.
Han lyser upp som en sol när han får den, och när Mats tetades och frågade om han ville ha mer, nickade han ivrigt. sötis!

Jag är heelt slut idag, det tar väl på kroppen att vara sjuk, jag har varken nån ork eller aptit.
Jag ska snart krypa ner i sängen, ska bara kolla om jag hittar låtarna från kören på youtube.
Måste öva lite, annars kommer jag se helt bortkommen ut på söndag :P

hej på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback