regn

ja för mig får det gärna regna så snön försvinner, men det kommer ju bli enorma mängder vatten på gatorna, och på vår innergård som har snö upp till staketet (det är ett högt staket måste jag tillägga)
Och om det fryser på nu blir det inte roligt i trafiken.

Är hemma med Leo resten av veckan. Han hade ingen feber idag men han e matt i ögonen och han har ju problem med andningen och krupphostan. stackarn. Men han vägrar andas i sin inhalator, det är fullkomligt omöjligt, det gör bara andningen värre eftersom han bara skriker när jag försöker.
Igår hade vi sjukt tråkigt hela dan hemma, så i förmiddags (morse, klockan var 8.30 :)) så åkte vi hem till min farmor o farfar en sväng.
Och i eftermiddag ska vi träffa Viki, så det blir nog inte så segt förhoppningsvis.
Även fast Leo är sjukt, så blir han ju ändå uttråkad av att bara va hemma med mig.
Imorgon hade jag tänkt jobba, sa till Daisy att mamma kan passa honom, men jag fick inte jobba för Daisy.
Jag sa flera gånger att det var okej, men hon sa att jag måste vara hemma med Leo att han behöver mig nu. Det var ju omtänksamt iofs :)

ha en bra dag

hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback