I chickend out

Jag ringde till körledaren idag o sa att jag tänkt lite på det här med solot, och jag känner mig inte riktigt redo för att sjunga solo första konserten och efter bara 3 gånger på kören, men att jag gärna gör det en annan gång.
Jag kände mig inte riktigt bekväm med låten heller, det hade varit en annan sak om den vekrligen kändes bra att sjunga.
Men han sa att han gärna vill att jag skulle sjunga solo en annan gång för att jag sjunger så vackert, det var ju snällt :)
Men det blev ingen körträning för mig idag, för i eftermiddag så spydde Mats och mådde jättedåligt, så jag fick vara hemma med Leo ju.
Men jag sa till körledaren att jag ska plugga på låtarna hemma, för jag vill ändå gärna vara med på söndag.

Idag när jag stod och hackade lök på jobbet, kom jag och tänka på vad jag skulle kunna tänka mig att plugga till.
Kock! Eller nåt inom mat.
Jag trivs jättebra med att jobba med mat, jag tycker det e kul, så det kanske är nåt att fundera på.

Nu ska jag gå o duscha, sen har jag lovat Mats att vi ska kolla på lite bilder på Budapest och kolla efter saker man kan göra där.
Jag hoppas bara vi håller oss friska när det är dags att åka.

hej på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback