helgen

hej hopp.

igår var jag på invigningen av halmstad arena tillsammans med pappa, katarina, Fenja och Emilie för Katarina var med i idrottsparaden för hennes insatser som squash(hur det nu stavas)spelare, där halmstads största idrottare skulle gå.
jag förstår att hennes döttrar var mäkta stolta :)
Det var även artister, trollkonstnär, jonglör och mkt annat.
Det var mkt trevligt :)

Leo var på med sin farmor o farfar och kollade på Mats hockeymatch igår, och han satt som ett ljus i tre perioder och bara tittade på matchen. Han har blivit riktigt intresserad av hockey, till sin pappas och farfars stora förtjusning ;)
I övrigt har det varit en ganska seg helg faktiskt.
Imorgon e det jobb igen, måndag till fredag faktiskt.
Jobbar stängning på fredag.
Måste ju lära mig alla områden :)

Nu ska jag äta upp min apelsin och sen titta på tv.
hejhej

Kommentarer
Postat av: Katarina

Riktigt stavat Sanna!!

2010-02-24 @ 19:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback