framsteg

Leo gör framsteg med Mats.
I lördags när vi var hos Lina och Glenn, blev Leo och Mats tydligen homies, för det har aldrig nånsin gått att Mats lägger Leo när han vet om att jag e hemma.
Men igår ville Mats prova att lägga Leo, och DET GICK! :) han protesterade inte ens.
Och idag när jag gick till kören var han inte lika ledsen som sist, och han slutade gråta direkt när jag hade gått.
framsteg =)


Det är inte bara min lilla gosse som gör framsteg, utan även kören. Jag tycker det var mkt roligare idag än sist, nu när man känner igen låtarna och kan sjunga med på ett helt annat sätt.
Efter kören ville körledaren prata med mig i ett annat rum.
Han satte sig vid pianot o sa "Vill du sjunga solo i en låt den 14? (FEBRUARI!!!)
Sen började han spela innan jag ens hunnit tacka ja. Det var bara att sjunga med, och så sa han "jamen va bra, då kör vi på det"
HJÄÄÄLP!
Jag vågar inte sjunga solo om TVÅ veckor! Jag har bara gått i kören TVÅ gånger.
Och jag vet hur jag blir när det väl gäller. jag blir nervös och kan inte klämma fram tonerna, och denna sången var ganska hög också....det kan ju inte gå annat än åt skogen, men jag får bara försöka. vill verkligen inte vara tyst som en mus och göra bort mig.
:)

Nej nu ska jag duscha och försöka stilla mina nerver, är helt uppspelt. Kommer aldrig kunna somna annars, så måste ta en varm dusch och bli lite slö =)

hej på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-02-01 @ 22:06:46
Postat av: Anna

Det blev fel. Shiiiit vad kul:) det kommer gå superbra. Du måste tro på dig själv och det vet jag att du kan. Vilken tid e det? Jag ska sitta på front road å böla ikapp med pensionererna. Pösss

2010-02-01 @ 22:09:19
Postat av: helena

Hej:) Ja vi kommer gärna över nån dag, hade varit trevligt :) när börjar melodifestivalen dra igång då ?



Vad roligt att det går så bra på kören :) det kommer att går jätte bra för dig :) Kram

2010-02-01 @ 22:30:41
URL: http://helenamattila.blogg.se/
Postat av: ormbunke

Grattis! Det kommer att gå jättebra. Han hade inte frågat annars. Kul att det går bra att Mats får ta över ibland. Kram Farmor.

2010-02-01 @ 22:36:42
URL: http://blomfoton.blogspot.com
Postat av: Lina

WOW, va kul, va duktig du är!! Och Leo oxå för den delen! :-) Kommer gå jättebra för dig tror jag. Du måste tro på dig själv!! :-) Kram

2010-02-02 @ 10:05:57
URL: http://sandhemhousewife.blogg.se/
Postat av: Anneli

Sanna, du kanske inte tror det, men jag har ju känt som dig också, MEN när man väl står där och sjunger så blir man fokuserad och tycker det är ett privilegium att få sjunga, så tror jag det blir för dig också.

Jätteroligt! Blir ju nyfiken, så klart.

Kram

2010-02-02 @ 20:21:07
Postat av: Roger

Jag håller med Anneli.

När man väl står där så känner man vilket privilegium det är att få sjunga....:)



Kör hårt, det kan inte mer än gå åt h-e.

Och sen går livet vidare precis som vanligt.



Men jag är övertygad om att du kommer att fixa

detta alldeles utmärkt.

Kram!!!!



2010-02-02 @ 21:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback