dagisbaciller

nu e Leo sjuk igen.
Inte konstigt när ett barn på hans dagis kom fram till mig o sa att hon brukar pussa Leo på munnen.
Ja barnen gillar Leo, och han e ju ganska mottaglig för alla baciller nu när han e så liten.

I natt har han haft svårt att andas och när han vaknade i morse försökte han hosta, men slemmet bara satte sig fast i halsen så han fick panik och började gallskrika och slänga sig fram o tillbaka.
Han hade feber också.
Vi var på vårdcentralen nu på förmiddagen, och allt gick jättebra. Han får alltid så mycket beröm när han e på sjukhuset eller vårdcentralen för att han e så lugn och snäll.
Hon sa att han fått krupphosta, och skrev ut en sån mask man andas i som ska vidga luftrören, som vi ska använda om han blir ledsen eller så och får svårt att andas.
Stackars Leo.
Det tog verkligen emot i mrse när jag var tvungen att ringa till Daisy och säga att jag inte kunde komma.
Kände mig jättedum, så mycket som vi varit sjuka nu.
Men hon är alltid så förstående, oc hdet är ju tur.
Får hoppas han blir bra snart.

Nu ska jag börja med maten så Leo får äta lite när han vaknar.

hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback