10 saker du kanske inte visste om mig

jag leker härmapa och snottar denna roliga idé av Helena :)



Jag har en tvångstanke att jag bara måste äta åtminstone en onyttig grej varje dag. Annars mår jag psykiskt och fysiskt dåligt, inbillar jag mig :) Favoriterna då är saltlakris och choklad.

Jag kan inte höra "to where you are" med Josh Groban utan att börja gråta, det händer varenda gång. Märkte idag i bilen att jag har en låt till där detta händer. Den otippade låten "Mockingbird" med Eminem

Jag är en aning konflikträdd

Jag sjunger extremt högt och stark när jag är ensam hemma, det gjorde jag även när jag bodde i lägenhet och sen skämdes jag varje gång jag mötte en granne i trapphuset

Jag är mer en ensamvarg än sällskapssjuk, men jag gillar att ha folk omkring mig också, men jag behöver min egen space ibland

Jag har fobi för spindlar, stugor och även arbetsförmedlingen, försäkringskassan och andra såna ångestladdade ställen som man verkligen inte vill men måste gå till

Jag får extrema myror i benen när jag är trött, på BB var det värst när jag gick ensam i korridorerna på natten för att jag inte ens skulle sitta stilla

När jag blir riktigt arg på någon börjar jag alltid gråta

Brukar inte läsa böcker, men min favoritbok är Bridget Jones Dagbok. Har läst den 5-6 gånger.

 

Jag har varit på "turné" på 7-8 ställen i sverige och uppträtt med en inspelad låt

 

Jag tror stenhårt på personkemi och ser mig själv som en människokännare

 

okej det blev 11 :)


Kommentarer
Postat av: ormbunke

Så glad jag blev av att läsa vad du skrev. Kanske inte så mycket av det du bedömer som problem utan att jag känner igen en del ifrån vår närmaste omgivning. Det där med myror i benen får du nog skylla mig för. Jag har ibland svårt att sitta still och titta på TV.Så kul att ni skall få åka till Budapest och rå om varandra.Ge Mats en kram från mig och sig Grattis! Kram Farmor

2010-02-08 @ 12:03:32
URL: http://blomfoton.blogspot.com
Postat av: ormbunke

Så glad jag blev av att läsa vad du skrev. Kanske inte så mycket av det du bedömer som problem utan att jag känner igen en del ifrån vår närmaste omgivning. Det där med myror i benen får du nog skylla mig för. Jag har ibland svårt att sitta still och titta på TV.Så kul att ni skall få åka till Budapest och rå om varandra.Ge Mats en kram från mig och sig Grattis! Kram Farmor PS! Gå gärna in till mig .Där har jag också skrivit lite om mig.DS

2010-02-08 @ 12:05:03
URL: http://blomfoton.blogspot.com
Postat av: sanna

hej farmor. Ja det ska bli jättekul att åka dit, längtar verkligen!

Ja jag vet ju att pappa har problem med myror i benen ibland...inget bra släktdrag det där :)

Ja jag var inne och kollade på din blogg, fin du gjort det med bilderna.

kram

2010-02-08 @ 20:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback