tre dagars ledigt och liseberg

nu när jag inte bloggar så ofta längre märker jag att hag tappat lite läsare, men jag har några trogna anhängare kvar, tack ska ni ha ;)

Var ledig fre-söndag denna veckan, härligt!

Igår var jag Mats, Leo, Appi, Lotta, Anna och Markus på liseberg, i ca 9 timmar. åkte därifrån vid 10 tiden.
Anna, Mats o Markus blev helvilda direkt när vi kom dit o skulle åka Balder, kanonen och hela faderullan. Jag däremot behöver lite uppvärmning först med tex bergbanan och flumride.
Men jag åkte iaf de två och även spinrock, uppswinget, uppskjutet och hang hai (aka ingong) haha.
Spin rock åkte jag förra året och tyckte den var jättekul. Denna gången kändes det inte som jag satt fastspänd så hårt som jag ville med tanke på att man vid några tillfällen hänger upp o ner i luften, så när vi gungade högst upp glappade den lite, och även fast den inte skulle kunna lossna var det extremt obehagligt.
Om jag ska kunna gilla en karusell måste jag sitta så hårt fastspänd så det nästan gör ont. Det gjorde jag på hang hai, och den var skitkul :)
Leo åkte ca 13 gånger massa olika barnkaruseller, nästa år blir det åkpass till honom ist för mig ;)

När vi kom hem efter 11 nån gång i gårkväll var det bara raka vägen i säng för mig eftersom jag skulle upp tidigt i morse o jobba. När jag la mig var jag helt slut o det kändes som hela jorden snurrade.
När jag hade somnat och Mats sen kom in o skulle lägga sig pratade jag i sömnen :)
Sanna: Jag har stekt den
Mats: Vad snackar du om?
Sanna: Jag har stekt den
Mats: Vilken då?
Sanna: KUDDEN!

haha :)

Jag har inga foton att lägga in från liseberg nu, men får tigga till mig några utav Appi och Anna, så ska jag lägga in dem sen :)

Jag bjuder på en cool bild på Leo i sina solglasögon ist



hejhej


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så fint på Liseberg. =)

2010-08-03 @ 08:57:41
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: ormbunke

Så skönt att få några dar ledigt.Och Leo var som vanligt en liten tuffing. Jag läser alltid vad du skriver men kanske inte alltid ger nån kommentar.

Apropå drömmar gör jag det ofta nuförtiden. Men man glömmer dem fort. En natt kom jag på mig själv att skrika "falska människor" Då vaknar man till och har svårt att somna om. Kramar från Farmor.

2010-08-03 @ 13:43:29
URL: http://blomfoton.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback