så många bilder, så lite tid

i tre dagar har jag varit inne på fujis hemsida och försökt framkalla bilder. Tar ganska mkt kort, speciellt på Leo och känner att jag måste framkalla dem, men antingen är det fel på fujis hemsida eller på vår dator, för har det tagit EN TIMMA att försöka ladda upp 10 bilder, och det kommer ändå stå "sidan kan inte hittas" snart, för det har det gjort de andra dagarna...strängt tycker jag :(

Idag var lyckan stor när Mats kom med två leksaksmotorcyklar till Leo. han hade suttit i en timme på uteserveringen o tjatat om mopederna som stod på andra sidan gatan, för alla som brukar träffa Leo vet att han älskar motorcyklar och hjälmar och pratar non stop om detta, så Mats gick o köpte två st, och han släppte dem inte ur händerna på hela kvällen, somnade till och med med dem :)

Satt o kollade på "livet på BB" på femman för en stund sen och kom på mig själv att få lite panik på en tjej som bara ville andas lustgas ocg vägrade släppa den ens i några sekunder även fast barnmorskan sa till henne flera gången att hon måste andas vanlig luft. Hmm..måste varit så barnmorskorna tänkte om mig :P Blir iaf hyffsat avskräckt av att titta på det programmet. kvinnorna som ska föda är helt galna. hujedamej!

Nu ska jag sova för imorgon väntar ännu en dag på jobbet.

hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback