"Jag gillar såna här sjörövarskepp som är fulla med käk"

Helt ärligt så poppar det dagligen upp fraser från pippi på de sju haven i min hjärna. Leo älskar den filmen, och den rullar titt som tätt hemma hos oss.

Andra saker jag också gillar, förutom sjörövarskepp fulla med käk, är glada överraskningar.
Idag när jag kom hem från jbbet visade Mats en spidermantröja och spiderman strumpor han köpt till Leo i stan idag.
Sen sa han "ska du inte gå o kolla vad som ligger på sängen?" Självklart gjorde jag det och såg två paket på Cubusmärket på
"Är dem till mig?" frågade jag lite halvt ovetande
Självklart var dem det, och jag öppnade dem lika spänd och förväntansfull som ett barn på julafton.
I paketet låg ett vitt linne (Mats hör när han vill, jag har nämligen sagt nån gång att jag behöver ett helt vanligt sådant)
Där var även en svart tunika, en vit och lila randigt tröja, och ett svart linne. Mest basplagg, men väldigt fina ändå :)
Viki som jobbar på Cubus ju hade hjälpt honom :)
meee liiike

Nu har jag bara två dagar kvar på salladsbaren. Undrar om jag kommer ha salladsbarsabstinens sen. Idag kom jag på mig själv att skynda med disken så jag skulle hinna göra lite krutongen innan jag skulle gå hem. Bara för att det e roligt lixom. Och jag känner mig lite bsviken ibland när Kirsten hunnit före mig med att tex hacka gurka bara för att jag hade lust att göra det just den dagen. haha, men det e ju bra att det e så.
Tror jag kommer trivs precis lika bra på haga med faktiskt :)

nej nu ska jag sova för nu känner jag att jag snart blir övertrött o skriver bara massa strunt.

hejhej


Kommentarer
Postat av: Lina

Roligt att du trivs så bra med dina jobb!! :-) Var superfräscht på salladsbaren tyckte jag, ni såg så proffsiga ut i era arbetskläder och haga vet jag ju att där är mysigt och trevligt! Kul att du har hittat din grej liksom! :-) Kram

2010-08-11 @ 14:18:09
URL: http://sandhemhousewife.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kan man inte få se lite heta bilder på dig å kläderna? =)

2010-08-13 @ 20:34:12
Postat av: Anonym

Av Viki =) =) =)

2010-08-13 @ 20:34:51
Postat av: sanna

haha blev lite rädd först när jag inte såg vem det var ifrån, men blev ännu räddare när jag såg att det var från Viki ;) haha

Du får se dem i nästa vecka när vi seees :)

2010-08-14 @ 17:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback