göra stan osäker?...njaa..

I lördags började jag o Mats o Leo kvällen hemma hos Mats hockeykompis o hans tjej, lite innan 9 gick vi o lämnade Leo hos sin farmor o farfar och vi andra gick vidare till Pio´s.
Jag åt en himmelsk god fläskfilé.
Efter det fortsatte vi på Bulls uteservering, och efter det på Bond. Fram tills dess var det kul. Jag hade väl "kul" på Bond med, jag dansade o så, men då och då slog tanken mig "okej, här är ett rum med blinkande lampor och här står ett gäng idioter och dansar allt vad dem kan"
Minns mig tycka att det var skitkul för några år sen, men tycker att det är helt meningslöst nu faktiskt.
Går gärna ut o så, men just det är klubbandet där man dansar så svetten rinner skippar jag nog. jaoopp.

Idag har jag varit ledig. Jag och Leo har bland annat lekt med lera.
Eller, han ville att jag skulle bygga med leran. helst av allt hjälm, klubba och puck. det blev såhär fint ;)


erkänn att jag har talang!


koncentration...

nehej nu ska jag ta o duscha minsann..

hejhej

Kommentarer
Postat av: Roger

Visst har du talang!!,

åtminstone så att Leo blir nöjd tror jag.

Han har ju fått en plastväska till att bli en hjälm,

och en snorkel till att bli en klubba, så där saknas inte fantasi :).

2010-08-30 @ 21:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback