första gången hos frisören

japp nu har jag äntligen klippt av mitt 10 meter långa hår. yes!
Nej det är ju förstås Leo som för första gången suttit i frisörstolen.
Trodde först att det skulle bli en massa protester från honom, men han var jätteduktig och gjorde precis som frisören sa till honom att göra.

före


Efter, btw den minen hade han hela tiden. han var som förstelnad men lös upp med ett leende när frisören frågade om han ville ha lite färg i håret :)




"det var en kyckling som hette gullefjun...." :) bäst i hela världen!

Nu väntar sängen och sen två dagar med jobb

tjing tjing

Kommentarer
Postat av: Lina

Världens snyggaste "kyckling"!! :-) Jättefint blev det!

2010-08-26 @ 20:56:10
URL: http://sandhemhousewife.blogg.se/
Postat av: ormbunke

OH! vilken söt tuffing. Så duktig han var. Det brukar inte va lätt att gå till frisören. Ha de gott allihopa. Farmor o Farfar.

2010-08-26 @ 23:18:19
URL: http://blomfoton.blogspot.com
Postat av: Anna

Han är bara för sööööt! Underbarast i världen. Om jag glömt att nämna det så är han min favvo ;)

2010-08-27 @ 07:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback