söt som en flicka?

När Leo var nyfödd kläckte alla barnmorskorna som gick förbi i korridorerna ur sig
"Åh va söt hon är"
"Hon är lik pappa"
osv

Och idag när vi hade vår hyresvärd på besök så kläcker han ur sig när han går
"Nej nu ska jag inte störa mer så ni får natta den lilla tösen"
Jag och Mats bara tittar på varandra och säger
"Ehm, ja...hehe"
haha, vi borde kanske sagt att det faktiskt är en kille, men jag gillar inte att rätta folk när dem har fel (förutom när det gäller grammatiska felsägningar. då är jag språkpolis nummer ett :))


   Leo på BB              och Leo nu


Han e väl inte lik en tjej heller? =)

Nej nu har Mats gnällt på mig ett tag att jag e tråkig, så nu får jag vä sluta då =)

Fick några kinesiska tabletter av Daisy på jobbet idag som ska hjälpa mot min förkylning. Så imorgon bitti är jag antingen frisk eller död...det kan va vilket som känns det som ;)

sov gott


Kommentarer
Postat av: Lina

Haha, nej, han är inte alls lik en tjej tycker jag, Fast väldigt söt är han såklart! :-) Glenns farmor brukar säga så om Oliver oxå "han är så söt som en liten tös", så det är nog en komplimang på något sätt ändå.. ;-) Kram på er!

2010-04-07 @ 18:29:47
URL: http://sandhemhousewife.blogg.se/
Postat av: anna

knas knas kan man säga om detta. Han är det finaste vi har å det gör mig inget att tokiga gamla människor tycker leo ser ut som en flicka. det är nog som glenns farmor säger; han är söt som en flicka =) gulligt sagt =)

2010-04-07 @ 21:45:40
Postat av: sanna

knas knas ja...Leo är så söt när han vickar sådär på huvudet som du gör när vi säger det :)

2010-04-08 @ 15:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback