måndag

åter igen måndag.
Helgen har varit fullspäckad, and thats the way I like it. älskar när det händer lite saker :)
I lördags var jag Mats o Leo på pippi lekplatsen på förmiddagen, och fikade, och matade änder :)

Igår var vi i jönköping på min systerson Olivers dop. Jag var en av två faddrar (är numera fadder till 3 st :)) men jag tror inte jag uppfyller min fadderplikt särskilt bra som är att informera mitt fadderbarn om Gud och sånt, tror iaf det är det det går ut på...kom på nu att jag inte fick nåt fadderbrev igår...brukar man inte få det?
Leo var superrolig i kyrkan och klappade händerna under gudstjänsten och lekte titt ut (genom att sätta händerna framför ansiktet och glatt utbrista "DÄÄÄÄR" när han tar bort dem från ansiktet) hehe

Jag e glad att jag fick mysa lite med Oliver iaf, även fast jag hade önskat att dem bodden närmre så man kunde träffa dem mer :)

en glad liten festprisse


Idag har varit en sjukt stressig dag. Pappa kom in på jobbet min i lunchrushen och det var verkligen stressigt idag. Jag var hur varm som helst.
Sen snabbt till dagis o hämta Leo, in till stan igen och till BVC, hem o tvätta, åka o handla...puuh..har knappt haft en lugn stund.
Men nu sover lilleman o jag ska också passa på att sova tidigt idag för inatt ska jag på´t igen att få Leo att sluta med välling, och man vet aldrig hur han kommer reagera på det, men jag får hoppas att det blir en lugn natt iaf :)

hejhej

Kommentarer
Postat av: Anneli

Vill ge dig en riktigt varm ovh gó kram, via cyberspace,på din Födelsedag 27 april, GRATTIS!

hälsar Anneli m.familj i Älvasjö

2010-04-27 @ 11:16:25
Postat av: sanna

tack så mycket :) hoppas ni får det riktigt trevligt på bröllopet over there :) kram

2010-04-27 @ 21:33:24
URL: http://sannaeleonornilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback