kom alla mina små kycklingar

för nu e det påsk!
Sjöng "det var en kyckling som hette gullefjun" för Leo i bilen häromdan, och Mats tyckte det var lite skrämmande att jag kan ALLA barnlåtar. haha.

Igår var det meningen att vi skulle på påskmiddag hos Mats mormor, men Leo var förkyld så jag o Leo var hemma hos pappa ist och busade lite.
Senare på kvällen tittade Appi, Lotta, Daniel, Beccis och lilla Emanuel förbi.
Vi drack vin och öl och åt alldeles för mkt påskgodis och lyssnade på gamla goa låtar på spotify och sjöng med.

I fredags var jag Mats o Leo hemma hos mamma & co på lite tacos och tittade på talang.

hmm...har säkert hur mkt som helst att berätta, men kommer inte på det nu...hörs senare.

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback