hipp hurra på min födelsedag

Nu e jag 24.
Fast det känns inte konstigt på något sätt för jag har sagt att jag e 24 hela detta året. hehe.
Men NU e jag det officiellt.

Har haft en ganska vardaglig födelsedag.
Det är ju inte som när man va liten och mamma o pappa ordnade ett stort kalas och man fick ha på sig finklänning och "klackaskorna" och släkten kom med leksaker och kläder.

Idag har jag jobbat. Det var sjuuukt stressigt idag.
Kom in en massa bestlällningar en timme innan vi skulle öppna, och vi var inte klara där bak med allting innan kunderna fyllde butiken i flera timmar i sträck. Inte en lugn stund, och så försökte man samtidigt plocka beställningar och hacka klart alla grönsaker, och fylla på det som tar slut, och i princip allt tog slut. Det var rena kaoset idag och svetten bokstavligt talat rann.
Var ganska mör när jag kom hem, men Mats hade med sig en trevlig överraskning.
Han hade varit inne i stan efter jobbet och köpt ett par jeans o ett par chinos till mig.
Det blev jag väldigt glad över :)
Senare kom farmor o farfar över med pengar, blommor och en tavla med bilder på Leo.
Jag har fått andra presenter också såklart av släkt och så, men det har jag redan fått :)
Och nu har jago Mats nästan precis kläppt en varsin pizza.
Så, ja jag har ändå haft en helt okej födelsedag. är inte missnöjd med nåt :)


Nu när det e tråkig fotboll på tv (ja det e Mats som sköter zappandet, tyvärr) så ska jag passa på att börja läsa boken jag fick av min kära syster i helgen.

hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback