helgen

Oj va längesen det var jag bloggade.
Lite uppdatering tror jag vore på sin plats.
I lördags var jag, Mats, Viki, Maria, Hanna, Anna och Markus hemma hos de två sistnämnda och drack lite och hade roligt.
Det var meingen att vi skulle in till stan sen allihop, men vid halv 1 blev jag, Mats o Viki jättetrötta och köpte oss en varsin kebabrulle som vi mumsade på i vikis trappuppgång, och sen åkte jag o Mats taxi hem och han knappt lägga huvudet på kudden förrän jag var i djup sömn.
Jag orkar inte gå ut på stan längre.
Tycker det e synd att man inte går ut förrän vid halv 1/ 1 i halmstad. Det är way past my bedtime.
Had varit bättre om man gick ut runt 10 medan man fortfarande e på topp :)
Hade tänkt lägga upp bilder från i lördags, men jag vet inte riktigt hur man gör för det e inte som det brukar på datorn nu...konstigt :/
Kanske imorgon då :)

Vi börjar bli lite oroliga att vi har mögel i huset. Måste ta hit anticimex som får kolla upp det.
Vi kan jui nte bo här om det finns mögel :/

nu ska ja kolla på tv.

ha en trevlig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback