cement med färg

Om ni är ute efter en ruskigt bra och hållbar vattenfast mascara så rekomenderar jag loreáls double extensions.
Jag brukar köpa den, fast inte den vattenfasta utan den vanliga. Den funkar bäst på mina ögonfransar som är ganska långa och börjar hänga om man har fel mascara.
Men när jag skulle köpa en i Ungern, så hade dem inte Loreáls produkter på så många ställen, och när jag väl hittade den så fanns det bara den vattenfasta kvar, så jag tog (köpte) den.
Jag kan säga att bättre vattenfast mascara har jag aldrig haft.
står man och gnuggar ett tag med tvål och vatten, så rör inte mascaran sig ur fläcken från ögonfransarna. Det blir inte ens lite grått under ögonen.
Jag får varva med tvål och vattenfast sminkborttagningsmedel flera gånger innan den släpper, och ändå går inte ALLT bort.
helt sjukt bra :) Förutom att det känns som man ska bryta varenda ögonfrans när man tar bort sminket, för dem blir stenhårda..



tänkte bara berätta det :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback