blygsam

Det känns som Leo blir mer o mer medveten om saker, och har börjat bli lite blygsam. Tex när jag o han e ensamma så kan han göra alla rörelserna med mig till "I ett hus vid skogens slut" och "Jag är en liten undulat" Men när jag vill att han ska visa för nån annan så blir han blyg och vill inte.
Likadant så har han börjat inse att han ser bra ut i vissa saker. Vi köpte en grym keps till honom häromdan, och den älskar han och vägrar ta av sig den, men om nån säger att han e snygg i den så skäms han och slänger iväg den. hehe.

Cooling





Vi var hemma en sväng hos Leos farmor o farfar eftersom Leos farmor fyller år idag.
Här sitter Leo i farfars knä och äter gurka :)



Lovade ju att lägga upp nån bild från i lördags också nu när jag äntligen lyckats luska ut hur man lägger upp bilder. haha.









nej nu ska jag ta o duscha.
Jag har skjutit upp det hela kvällen. Jag som älskar att duscha och gärna duschar två gånger om dan, har ingen lust idag. haha. Men nu ska jag ta tag i det, sen e det sooova.

hejhej

Kommentarer
Postat av: Lina

Åhhh va fin din blogg har blivit!! avis ;-) Och såååå söt lille Leo-plutten är i sin coola keps. Snygg morsa har han oxå! :-) Kram på er!!

2010-04-21 @ 21:26:31
URL: http://sandhemhousewife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback