söndag

VA? REDAN?
har redan lite ångest över hur jag ska fördriva tiden kommande vecka. det e ju inte så att jag kan ligga i soffan och kolla på film medans Leo ligger fridfullt på golvet.
Nej, det ska va action och han ska ha uppmärksamhet hela tiden, annars gnäller han och drar mig i byxbenen och blir allmänt trotsig.

Idag har vi iaf haft en mysig dag tycker jag.
Blivit bjudna på lunch och varit och handlat och, ja...lite sånt småpyssel =)

Innan läggdags fick Leo bada


Sen busade vi lite i sängen


det började ganska oskyldigt


sen blev jag överfallen


och här ligger jag totalt massakerad, och Leo e supernöjd =)


Nu ska vi kolla på "The heartbreak Kid" med Ben Stiller, som vi köpte på City Gross

ha det

Kommentarer
Postat av: Lina

Det är iaf en väldigt söt liten bråkstake! :-)

2009-09-13 @ 20:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback