snart helg

japp nu e det fredag och det innebbär snart helg, man kan tycka det e konstigt att jag längtar till helgen som ändå inte jobbar, men helg e ändå helg o då e Mats hemma med och man kan åka iväg o göra mer saker =)

Igår var Jennifer och Emma med barn på besök.
Jag hade gjort en äppelpaj (för första gången) av äpplena jag fick av farmor o farfar.
Den blev väldigt god om jag får säga det själv :P
Sen var vi ute o gick en timma efter det... det e konstigt hur fort tiden går när man e ute och har nån att prata med än att bara gå själv.

På kvällen åkte jag Mats o Leo hem till Anna som var ensam och bjöd på kvällsmat, himla trevligt initiativ tycker jag =)

Nu sover lilleman, och när han har vaknat ska jag lämna av honom hos mamma en stund medans jag e på arbetsförmedligen.
Jag kräks av tanken (att vara på arbetsförmedlingen alltså, inte att lämna lilleman hos mormor) =)
Hatar att söka jobb. det e nån dold press över det, och man känner sig lite smutsig av att vara på arbetsförmedlingen, även fast det säkert är fler än nånsin som behöver gå dit nu.

Nu ska jag gå o äta resterna av min äppelpaj (jag gick upp kl 6 så det räknas inte som att jag äter paj till frukost) =)

ha det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback