små små bebiskläder

Nu när vi snart ska flytta tog jag tag i att sortera Leos gamla bebiskläder, dem han fått låna av Elijah och dem han fått av oss och andra.
Och jag kunde inte FATTA att han haft såna små kläder på sig. haha helt overkligt.
Men jag längtar tills Leos syssling (kusin Emmas barn) och Leos kusin (syster Linas barn) och Leos...jaa vad blir det..Mats morbrors barn kommer till världen för då får jag köpa massa små söta bebiskläder igen och sniffa på tre bebisar.
Nu får jag nöja mig med att peta på spänstiga gravidmagar, och det e inte illa det heller :P

Igår kom mamma och co över på tacos och vi spelade spel. himla trevligt!
Sen när Leo hade somnat kollade jag och Mats på en svensk trhiller/polisfilm som hette "Johan Falk" den första av sex filmer och den var jättebra! se den!

SF Bio: Johan Falk - Gruppen för särskilda insatser  Detta är ettan "gruppen för särskilda insatser" Tvåan finns också på hemmakväll. ska se den snart =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback