sinnessjukdom på intågande

ja snart blir jag helt koko av att vara mammaledig.
Semester säger vissa? nej knappast!
Nu när Leo vill att det ska hända saker hela tiden och är trött på sina leksaker och på mig och bara gnäller och jag inte vet hur jag ska underhålla honom mer och inte får nåt gjort själv för att han drar mig i byxbenen vill jag bara dra mig i håret.
Visst kan det va skönt att va hemma ibland också, och jag älskar ju att umgås med Leo, men mot slutet av dan känner jag mig lite mer smått galen än jag gjorde när jag vaknade :P

För att sysselsätta mig lite idag tänkte jag baka lite.
Men vi hade inget socker hemma och Mats hade fått med sig mitt kort till jobbet.
Då körde jag faktiskt hem till mamma o lånade socker =)
För då fick Leo komma iväg lite (även fast han e sjuk) och sen gillar han att titta på när jag bakar och lagar mat (ibland iaf)

Det här blev det iaf: Kladdkaka och hallgrottot (som alls blev lika goda som Mats mormors. Mina smakade mer....scones faktiskt)



Leo fick ta sig ett bad innan läggdags



Nu sover han så sött i sin säng, hoppas han sover ostört hela natten så han är ordentligt utvilad och kanske blir frisk snart. Mats e på träning och jag ska väl...bara ta det lugnt =)

hej på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback