MVC alltså...

Lina, jag hoppas barnmorskorna på mödravårdscentralen i Jönköping är trevliga än dem i halmstad.
Jag har iofs träffat en del väldigt snälla, ödmjuka och förstående barnmorskor när jag under graviditeten sprang där titt som tätt och gjorde ultraljud så fort jag fått för mig att nåt hade hänt.
Men i våras när jag skulle hmta ppiller där, fick jag ett väldigt otrevligt bemötande för att jag råkade komma 10 min sent, och idag när jag ringde och skulle ha nya ppiller fick jag detta bemötandet (föreställ er världens kaxigaste stämma, hos henne inte mig) =)

Jag: hejsan jag skulle behöva nya ppiller
Hon: Har du många kvar?
Jag: Nja, behöver nya till på måndag
Hon: du, det var lite dålig planering, Sanna.
Jag: men vaddå, det e väl bara att gå dit och hämta?
Hon: eeh nej, du måste ta blodtryck.
Jag: jasså...det behövde jag inte sist
Hon: eh jo, det tror jag nog för det måste man, det låter VÄLDIGT märkligt, Sanna
Jag: nej men jag gjorde inte det
Hon:Jag ser här att du hade en tid i maj, men du kom aldrig
Jag: Jo, men jag blev försenad så vi fick ta det över telefon ist, därför tog jag inget blodtryck

AAAGRH!! gissa om jag var irriterad när jag la på sen. Tycker inte att man ska jobba med sånt om man inte kan vara trevlig, faktiskt. Och jag tycker inte jag var sent ute...inte som att jag ringde samma dag eller nåt ju.

äh, strunt i henne.
Har precis kommit hem från stan, jag och Leo har gjort lite ärenden på banken och sen gungat lite på pippi-lekplatsen.
Nu ska jag passa på att sätta in foton i album, medans Leo sover.

hej på er

Kommentarer
Postat av: Lina

Ja usch ja va många människot det finns som jobbar på helt fel plats.. :-( Tack för omtanken att det ska gå bättre för mig! Du är iaf toppen på alla sätt!! :-) PUSS

2009-09-16 @ 20:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback