min lördag

skulle egentligen kollat på när Mats spelar cup i Malmö idag, men struntade i det pga Leos förkylning.
Så vi vaknade vid 7 tiden, och redan framåt 9 var Leo extremt uttråkad och bara gnällde och var allmänt sur och grinig, så jag åkte hem till mamma för att han skulle få träffa lite annat folk och en annan miljö.
Det fick fart på honom, och det busades en lång stund där =)
SEn blev han nanig och somnade i bilen på väg till stan.
Vi köpte en mössa på "smått".
En enkel svart toppluva =) jättesöt
SEn åkte vi hem till pappa där vi fick tacos (Leo fick nöja sig med mackor, majs och gurka)
Efter maten tog vi med oss hundarna ut på en runda och tog oss en glass på glassbaren (alla fick smaka, kan inte äta ostrört framför tiggande blickar från hundar och barn) =)
När vi kom tillbaka satt Leo en lång stund i hallen och la klossar från en back till en annan, och såg riktigt ansträngd och besvärad ut och pustade och stånkade så pappa frågade honom vem som satt honom på det skitjobbet. haha.
När Leo var övertrött och skrattat åt morfar och busat och bankat på hans DVD, åkte vi hem och han somnade i bilen.
Nu medans han sover har jag suttit och framkallat bilder över nätet.
Jag tänkte ta ett album i taget. Just nu har jag framkallat bilder som ska hamna i ett album med gravidbilder, förlossningsbilder och BB-bilder.
Nu ska jag antingen rensa min garderob eller lägga mig i sängen och kolla på tv. svårt val =)

ha det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback