lördag

idag har vi varit hemma hos Mats mormor i huset vi ska bo i och skrivit på papper, så från och med 1 november är huset vårt :)
Vi fick även lägga klinker i hallen och laminatgolv i resten av hallen (ägaren står för materialet och vi fixar)
Vi fick även ett glasskåp och en bokhylla i samma färg som vårt soffbord av Mats mormor, som dem inte ville ha.
Så det e skitbra, för vi har ju inte så mkt möbler =)

Vi bestämde även att Leo skulle sova hos sin farmor o farfar inatt, inte för att vi ska göra nåt speciellt, men jag skulle behöva som en hel natt utan några avbrott...man behöver det ibland.
Så efter vi lämnat av Leo åkte vi till videomix och skulle hyra film.
Vi var säkert där inne i en timme, utan att överdriva.
haha, vi kunde verkligen inte bestämma oss för vad vi skulle se.
Det var inga riktiga bra filmer om jag ska va ärlig.
Mats ville se en rysare, men jag klarar inte av att se rysare, jag blir helt paranoid.
Det var en verklighetsbaserad film som utspelade sig i ett gammalt hus i skogen (som alltid) och vad bor vi i?
Ja, just det. Så nej tack, inga såna rysare så länge jag bor kvar här iaf =)
Till slut bestämde vi oss att hyra "Valkyria" Med Tom Cruise, men när vi stod i kön kom vi på att ingen av oss ville se den, så då kollade vi vidare och ställde oss i kön med "American Psyco", tills Mats föreslog
"Vill du inte se Sex and the City filmen ist" Och jo, självklart ville jag det =) så den ska vi se snart!
Har köpt popcorn och godis med.
Saknar Leo bara. känns så konstigt att va hemma utan honom =/
Imorgon ska vi gå på hockey!
Men nu, film!

hej på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback