får man inte sova blir man grinig

Igårkväll somnade Leo till flaskan vid 7 tiden..
Fick massor gjort på kvällen då, superbra.
Men precis när jag somnat, vid 11 vaknar han och hans blöja har läckt (påminn mig om att alldrig mer köpa huggies byxblöjor, inte första gången dem läcker)
Fick byta blöja och pyjamas.
Sen fick han välling för att han skulle kunna somna om, men neeej det ville han inte.

Jag försökte allt för att få honom att somna men ögonen var stora som tefat, fast han var trött för han blev skitarg när jag satte ner honom på golvet.

Han somnade till då och då, och då tänker man automatiskt "yes, ÄNTLIGEN", och så blir jag automatiskt jättetrött för att jag tror att jag ska få sova, men då spärrar han upp ögonen igen, och så fortsatte det i TRE timmar.
Var såå nära på att bara brista ihop o börja gråta.
Sen var det bara upp igen vid 6 tiden, pigg som en mört (han, inte jag)
Och nu har han äntligen somnat igen, och det är precis vad jag också ska gå o göra.

I eftermiddag får vi ju besök.
Jennifer med Wilton och Emma med Theo. kul =)

god natt


Kommentarer
Postat av: Anna

Hulligan är vad han är.. haha.. Han ska sova när ni sover.. Jag ska ta och snacka med honom. Kommer ni ikväll? För i så fall måste jag handla efter jobbet.

2009-09-24 @ 10:48:29
Postat av: sanna

ja ta ett ordentligt snack med honom, han ska ha respekt för faster Anna, så förhoppningsvis lyssnar han =)

Ja för min del kommer vi jättegärna, men som vanligt får man aldrig ur nåt svar från Mats så du får ringa o fråga honom =) kram

2009-09-24 @ 11:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback