workin´ nine to two

jaha då sitter man uppe och äter frukost, och Leo ligger och sover.
Hade låtit extremt vansinnigt att inte jag också sover då, om det inte hade varit för att jag ska jobba idag.
På salladsbaren på norra vägen faktiskt!
Vi bodde ju granne med dem innan och jag och Mats sprang in i ägaren på Willys för några veckor sen.
Vi började prata lite och rätt var det var så erbjöd hon mig att börja jobba hos dem.
Bara extratider, men ändå.
Vet inte hur mkt jag kan jobba innan Leo börjat på dagis heller, men kan man nån gång så e det ju bättre än ingen gång alls (enkel matematik, den enda matematik jag kan) =)

Imorgon flyttar vi!
Vet inte hur mkt jag kommer kunna vara inne och blogga då eftersom vi inte fixat internet där än och vet inte när vi får det.
Men jag får försöka blogga ändå. På andra ställen förstås, ingen mening med att sitta och försöka blogga på en dator utan internet :P

nej nu vaknar lillfisen.

ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Lotta Larsson

Åh vad det är roligt att läsa Din blogg.

Du har så många härliga kommentarer.

2009-11-03 @ 14:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback