this is it

Ikväll ska jag och Viki gå på bio. Michael Jackson filmen "This is it"
Jag har vart ett stort fan av honom sen jag var 10-11 år, och Viki har säkert gillat honom ännu längre.
Jag kommer ihåg när vi var små och Viki ringde mig:

"Hej, du vet du vad, Michael Jackson e hemma hos mig"

Jag: "Nej det tror jag inte på"

Viki: "Jo, det e sant"
och så tryckte hon på play på sin stereo som spelade upp ett spår på en av Michaels skivor där han pratar

"Hi, This is Michael Jackson..."

Behöver jag påpeka att jag inte gick på det? :P

Michael Jackson är så bra att lyssna på till olika sinnesstämningar.
När jag är arg så lyssnar jag på Dirty Diana, Give in to me, They don´t care aobut us, eller earth song.

Eller nån anna låt där han skriker när han sjunger =)

 

Vill jag bli glad sen igen sätter jag på will you be there.

Då spritter det i hela kroppen och jag måste utföra en galen gospel-dans i slutet av låten.

Man kan inte annat än att bli glad av den låten :)

 

Nej nu ska jag sluta slösa tid framför datorn, när jag kan spendera den genm att sova lite till eftersom Leo precis somnat. Han vaknade alldeles för tidigt i morse.

 

Måste säga grattis till Mats med som varit snusfri i en hel vecka nu. Bra jobbat! :)

 

hej på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback