sorry!

har varit lite trög med uppdateringen!
hur som helst..vad har hänt i helgen då..hmm..
Jo igår flyttade vi hela övervåningen genom hela stan bort till söndrum och vårt nya hus.
Alla gardiner, tavlor och lampor är också nerpackat och ivägkört, likaså alla glas och tallrikar. så nu äter vi direkt från bordet. hehe nää vi har ju faktiskt lämnat kvar några tallrikar till oss.
börjar kännas lite tomt här nu och jag vill bara flytta nu nu nu!!! :)
förhoppningsvis kan vi flytta dit ordentligt nästa helg och tömma hela huset. det ska nog inte vara nåt problem, det mesta är ändå taget.
på kvällen var vi på kalas hos mamma som har fyllt år.
vad hände mer igår....jo just det, jag fick ett ryck och klippte av mig luggen.
haha. Får såna ryck ibland bara för att jag alltid planerar att spara ut till lång lugg även fast jag innerst inne vet att jag egentligen passar bättre i raklugg.
Kan inte påstå att den e superjämn, men det rättar jag till en annan dag ;)

Idag har jag jobbat på Willys. Var en ganska seg dag faktiskt. Inte så mkt kunder och jag fick sitta tre timmar i kassan innan jag fick min första rast. det tyckte jag var lite länge. huvudvärk fick jag då :´(

just nu sover Leo som en stock, han har varit vaken länge idag lilleman så jag HOPPAS att han sover bra inatt för det behöver både han och jag.

ha det gott.

kram kram

Kommentarer
Postat av: Anna

vikigpetter här =)... Nej, men enligt lag får man inte sitta längre än MAX 2 timmar i sträck i kassan. Skulle det komma in en kontrollant skulle din kassachef få problem. Haha.. information som min chef dagligen gnatar om.. Det kan du hälsa fran oss på Maxi till Willys personalen =) Sådär populärt kanske. haha!



Pöss

2009-10-19 @ 10:22:58
Postat av: sanna

hehe ja det har du nog rätt i Anna, har för mig att jag också hört det. Man känner i huvudet att den där extra timmen inte är så bra. man blir ju knäpp av att bara titta in i en skärm =)haha jo jag ska hota med att maxi personaler kommer och lär oss ett och annat ;) puss puss

2009-10-19 @ 19:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback