mycket i huvudet nu

aah jag skriver mina små post-it lappar med allt jag måste komma ihåg, men slarvar bort dem hela tiden.
Varken jag eller min syster har fått någon organisation-gen, undrar om det e från mamma eller pappa =)
Hur som helst känns det som jag har 100 saker i huvudet dagligen.

Allt detta meck med att byta bank tex...får miljoner papper därifrån med saker man ska göra och papperna har jag ingen ordning på och så ska komma ihåg att ringa olika ställen och meddela att jag bytt bank, och gå till banken och byta kod o massa andra saker.

Sen e det flytten, visst vi får bo kvar här tills sista november, men det ÄR mkt att packa och det märker man när man väl sätter igång, och jag kan inte direkt be Leo sitta stilla medans jag springer upp o ner o försöker organisera så att rätt saker kommer i rätt lådor, och Mats känner ingen stress (vilket gör mig mer stressad)!!

Sen ska man komma ihåg allt som är slut hemma så man ska skriva upp det på ytterligare en post-it lapp som man ändå glömmer ta med sig till affären :(

Sen måste jag ta mig tid till att söka jobb också mitt i allt. Det får inte glömmas bort, det är viktigt!

Sen får vi inte glömma att jag faktiskt har en snart ettåring att ta hand om hela dagarna som behöver underhållas, matas, gå ut med, samtidigt som jag förväntas laga mat och hålla iordning här hemma.

Sen är det förberedelser till Leos ettårskalas. Inget får glömmas.

så ni förstår, mitt huvud e fullproppat med viktiga saker och jag e rädd att glömma nåt.

och till råga på allt står det en lasagne i ugnen och ser allmänt torr ut :(

AAAHH!!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Gumman då.. Du vet att jag kan passa Leo när som helst så du får något gjort! Eller kanske bara en lugn stund för dig själv :) Bara säg till! Puss

2009-10-01 @ 11:39:58
URL: http://axlforpresident.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag kan också passa Leo =) om ni vågar och litar på mig?

2009-10-01 @ 12:07:59
Postat av: sanna

va ni e snälla =) ja det hade nog behövts ibland. ja hör av mig när jag känner att jag måste få lite gjort, så kan vi ju se om ni kan =) en liten stund iaf. puss

2009-10-01 @ 13:05:52
Postat av: Lina

Haha, förlåt att jag skrattar åt dig i all misär men du är ju så söt! :-) Vet precis hur det är när allt bara hopar sig och blir till en gröt i hjärnan.. klibb,klibb Önskar att jag oxå kunde finnas mer till hands men du vet att jag tänker på er iaf och skickar alla kramar jag kan! Förresten, trevligt att du e tillbax igen, har saknat dina dagliga blogginlägg! Puss på dig söta syster!!

2009-10-01 @ 14:05:02
Postat av: lillan

hahah jag känner igen mig uusshhh va de e jobbigt =) mmmm jag ska oxå köpa postit lappar =).... alla som säger man kan passa din son .... be dom städa laga mat och pack åt dig så kan du gå till lekplatsen men leo de e mycke roligare hahahahah skojar bara ha de toppn kram

2009-10-02 @ 22:16:05
URL: http://mammalillan.blogg.se/
Postat av: sanna

haha vilken bra idé lillan, men jag tror inte det e lika roligt att packa och städa som att passa en liten ettåring :P

2009-10-03 @ 20:31:00
Postat av: Lotta Larsson

Va? Ska Ni flytta igen?!?!?

Blir helt förvirrad.

2009-10-04 @ 12:27:10
Postat av: sanna

haha japp nu flyttar vi igen, men i detta huset tror jag vi kommer trivas mkt bättre för både Mats föräldrar och hans mormor har bott där så vi e ju bekanta med huset. Det ligger i söndrum, och vi ska hyra det. Vi flyttar i november =)

2009-10-04 @ 15:46:18
URL: http://sannaeleonornilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback