måndag

japp ny start på veckan.
tänkte skriva torsdag, men nu ska vi inte förhasta oss =)

Har precis kommit hem från kusin Emma och ätit lax och äppelpaj och kollat på söta små bebiskläder. hello kitty, hur underbart är inte det? en av många fördelar med att veta könet på barnet =)
Zandra kom förbi med Klara 3 år och Enzo 10 månader.
Enzo började storgråta när han inte fick mer paj och då började Leo sympatigråta. haha ganska roligt att se faktiskt.

Igårkväll somnade Leo kl 8 och sov till 8.15 idag. Riktigt så bra är det inte som det låter för han vaknade mitt i natten och ville inte somna om. två timmar var jag uppe med honom innan han somnade igen.
hoppas han sover bättre inatt.

hej på er

Kommentarer
Postat av: Johannes

ja sova i en kvart är bra ; )

2009-10-12 @ 16:07:38
Postat av: sanna

hahaha du e uppmärksam johannes, jag menar ju givetvis 20.00-8-15 :P

2009-10-12 @ 19:19:18
Postat av: Roger

Jag kan inte se någon bloggräknare på denna sidan.



Men jag satt här och funderade, hur många är de som regelbundet går in och läser Sannas betraktelser över livet i allmänhet, och hennes eget i synnerhet.



Jag gör det iaf, finns det fler????????



2009-10-12 @ 19:19:36
Postat av: ormbunke

Det är klart att vi läser din sida farfar och jag.

Får passa på att tacka för senast.Jag tror Leo tyckte det var roligt med sin födelsedag. Titta snart in till oss. Kram Farmor

2009-10-12 @ 19:48:29
URL: http://www.blomfoton.blogspot.com
Postat av: sanna

det brukar va mellan 15-25 st varje dag. kul att folk läser tycker jag =)

2009-10-13 @ 09:42:18
Postat av: sanna

tack själva förresten för i lördags. ja det var full rulle på honom hela dagen, han verkade väldigt nöjd =) ja vi får komma på besök snart igen. kram

2009-10-13 @ 09:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback