Leos ettårsdag

ja igår fyllde som sagt lillkillen år.
han fick en pekbok av mig och pappa på morgonen
(det är inte som att han är osmart och håller boken upp och ner, det är som han är smart och visar den på rätt håll in i kameran ;))



Vid halv ett kom moster Lina och Glenn från Jönköping.
Vid 2 kom resten av de 20 gästerna o trängdes i vårt lilla vardagsrum =)
Det var trångt, men det gick och det var faktiskt riktigt tevligt









några av de presenter han fick var
-en tripptrapp stol
-en cykelsits
-2 bilar (som på bilden)
-en fin tavla med svartvita bilder på Leo
-och en massa roliga leksaker och fina kläder, även bra "minnessaker"
så jag är väldigt nöjd med både kalas och presenter, jag hoppas Leo är det med =)

Leo fick även färg som man kan måla med fingrarna, och Canvas tavlor.
Så nu ikväll tänkte vi göra fina tavlor i olika färger med Leos fot och handavtryck.
Det gick sådär...
det blev mest kladdtavlor, han satt i bara blöja och fick kladda som han ville, och det slutade med att han satt och smetade in sig själv i färg. haha.
har tyvärr inget kort på det, men Mats filmade med videokameran =)
Så han åkte i badet, men senare på kvällen när Mats badade ville Leo hoppa i igen och det fick han.
Och det första han gjorde var att kissa i vattnet. haha. säkert därför han ville hoppa i ;P

Nu ska jag gå o duscha och hoppas på att det finns nåt varmvatten kvar.

hej på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback