klätterapa

Leo har börjat klättra upp på allting.
I morse när vi var i sovrummet, vände jag bara bort blicken en snabb sekund och när jag tittade tillbaka satt han uppe på nattduksbordet och såg helnöjd ut :)

Jag hade tänkt baka banan och chokladmuffins nu, men jag hittar inte receptet som jag hittade igår.
Det fanns massa recpet, men jag vill ha just det, för jag har ju köpt ingredienser till just det receptet och det lät så gott =)
jaja, jag får väl fortsätta leta och så meddelar jag om ddem blev goda...om jag hittar receptet dvs :)

ikväll blir det nog idol,  och om jag känner Mats så e jag ganska säker på att han åker iväg o hyr den andra filmen av den "Johan Falk" filmen vi såg förra helgen.
Inte mig emot!

ha det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback