hmm konstigt

jag använder vanligt schampo ist för silver schampo en enda dag och mitt hår e brunt igen?
Eller så e det bara för att det e lite mörkt här inne :P

Jag hittade till slut mitt muffinsrecept förresten, och jag blev lite illamående av bananen i de annars rätt så goda chokladmuffinsen.
Men jag var tvungen att smaka en till nu, och jo mitt förra intryck stämde ganska bra, nu e jag lite illamående igen.
Jag ska inte prova en tredje muffins bara för att vara på den säkra sidan, jag lovar :P
Men för er som gillar banan, choklad och muffins och tycker det låter som en härlig blandning, här e receptet:

Ingredienser ca 14 st
2 ägg
2 dl socker
1/2 tsk bakpulver
4 msk kakao
2 dl mjöl
1 nypa salt
100 g smör
1 st mjölkchokladrulle
1 banan

Gör så här
Vispa ägg och socker pösigt. Blanda de torra ingredienserna och rör ner i ägg och sockersmeten. Smält smöret, låt svalna och rör ner i smeten. Skeda upp i formar (vanlig storlek). Tryck 2 bananskivor och 2 chokladbitar i varje form. Grädda i 200°C ca 15 min.

 

Men visst verkar det ganska gott?

 

Satt och kollade på Idol nu med, och jag tycker riktigt synd om hon som sjöng sist nu. För skämde hon ut sig igår och idag var riktigt dåligt med och så fick hon usel kritk av juryn, när hon va så glad o allt...

 

Vi hyrde tre filmer idag.

Den senaste Johan Falk filmen (sa jag inte att Mats ville skulle vilja det?) =)

Och "Knowing"

och "flickvänner från förr"

 

Imorgon är det lördag och det känns underbart!!

 

hej på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback