HIPP HIPP HURRA

vad e det för en dag?
E det en vanlig dag?
Nej det e ingen vanlig dag
FÖR DET E LEOS FÖDELSEDAG
HURRA HURRA HURRA!!

undrar vem som e mest glad över att han fyller år, han eller jag :P
Fast liiite konstigt känns det. Man pratar alltid om det första året och bebistiden. Nu e den över, nu e han inne på sitt andra år. han börjar bli stor denna lille gosse.
När Mats vaknar ska Leo få öppna sin första present.
Jag har köpt en pekbok. Han gillar att titta i böcker =)

I eftermiddag kommer närmsta släkten hit på kalas, runt 20 pers.
Och Lina och Glenn kommer ju också från Jönköping med en inbakad godsak i Linas mage (nej hon har inte ätit en Calzone, hon är gravid med Leos kusin ju) =)

Fast igår var jag lite orolig att vi skulle behöva ställa in allt.
Efter att Mats åkt iväg på hockeymatch igårkväll, och Leo sovit en timma och jag precis skulle gå och äta, börjar han skrika från sitt rum.
Jag tog upp honom och han somnade om igen, men när jag la ner honom började han skrika igen och nu slutade han inte skrika.
Han skrek helt hysteriskt i 50 minuter och försökte slingra sig ur mitt grepp, men när jag la ner honom blev han ännu argare.
De gånger jag fick tyst på honom dröjde det bara en liten stund sen klamrade han sig fast vid mig och spände sig och sen började han gallskrika igen. Då misstänkte ja att han hade ont nånstans, så Mats fick komma hem och vi åkte in till akuten.
Men i bilen lugnade Leo ner sig och när vi kom in på akuten började han busa med personalen.. hehe..
Men eftersom vi redan åkt dit så undersökte dem honom ändå, men hittade som tur var inget fel.
Han hade nog fått magknip eller drömt en mardröm.
Men man blir ganska rädd ändå när inget hjälper och han bara skriker och skriker.

Nej nu ska jag sätta igång o komma iordning.

ha en bra dag

  Den här bilden hittar du i hallandsposten idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback