en helt vanlig tisdagskväll

Leo ligger och sover i sin säng, Mats sitter där uppe och spelar så mkt han kan av Glenns fotbollsspel som han glömde här (ja Glenn, du läste rätt) haha :)
Jag sitter vid datorn och kopplar av lite.

Anna och Markus var på besök idag.
Skönt för Leo med lite annat folk med än att bara stirra på min fula nuna hela dagarna.
Anna gjorde en jättegod fruktsallad med naturella cashewnötter och hackad mörk choklad i och lite vaniljsås på det. mumsigt!

jag längtar sååå mkt tills vi ska flytta i helgen.
När man packar ner alla sina kläder och badrumsartiklar då känns det verkligen verkligt!
jag har inte gjort det än, men ska väl göra det på torsdag eller fredag.
Vill ha allt nerpackat på fredagkväll så vi bara kan köra bort det på lördag och tillbringa mesta delen av helgen med att pyssla i nya huset.

tänkte bjuda på en luggbild för er som är intresserade.
Detta är den dagen jag klippte den så här är den fortfarande ganska ojämn ;)



 

okej det blev visst två....inte särskilt snygga foton, men sen e ju inte objektet särskilt snyggt heller. kameran ljuger aldrig...eller?

 

nu ska jag faktiskt duscha.

hej på er


Kommentarer
Postat av: Glenn

Kom på detta i lördags kväll när jag själv tänkte roa mig lite med tv spel när Lina jobbade. Men det var tomt i fodralet. Men mats han kan behöva träna lite så bäst han passar på så att han kan vinna lite nästa gång vi spelar;=)

2009-10-20 @ 20:04:19
Postat av: Lina

Åhhh va snyggt det var med luggen!! :-) Och objektet är visst det bra, jättebra till och med. SÅÅÅ fin är du min kära syster! KRAM

2009-10-21 @ 10:10:39
Postat av: sanna

tack ska du ha snälla syster yster!

2009-10-21 @ 14:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback